Monday, June 12, 2023

PENGEDAR SHAKLEE MANJUNG

 PENGEDAR SHAKLEE MANJUNG PERAK




Hai assalamualaikum semua. Untuk yang pertama kali singgah ke blog Intan mungkin tak kenal lagi sapa lah tuan punya blog ni kan? Takpe kalau dah kenal, boleh kenal dengan lebih rapat lagi. Tak kenal maka tak cinta kan?


SIAPA SAYA?

Hai semua. Saya Nur Intan Zairine binti Zahar adalah seorang Pengedar Shaklee Malaysia untuk kawasan Seri Manjung, Lekir, Sitiawan dan Lumut. Saya mula aktif sebagai pengedar Shaklee sejak tahun 2017 dan sehingga sekarang 2023. 

Pada mulanya saya hanyalah seorang pengguna Shaklee sahaja. Vitamin pertama yang saya consume adalah VITALEA (multivitamin pertama yang Shaklee hasilkan). Kemudian setelah mendapat kesan yang positif, saya mula berjinak-jinak untuk aktif sebagai pengedar Shaklee pulak.

Pada masa itu saya masih bekerja dan jadikan bisnes Shaklee sebagai separuh masa sahaja (part time). Bisnes Shaklee mudah boleh dibuat di mana-mana dan pada bila-bila masa mengikut jadual masing-masing.

Sebab itulah yang menjadi tarikan untuk saya lebih serius untuk meneruskan bisnes Shaklee sehingga kini


AKTIVITI YANG PERNAH SAYA SERTAI


Shaklee adalah sebuah syarikat yang sangat kukuh dan sudah bertapak lama di Malaysia. Shaklee sentiasa adakan pelbagai event setiap tahun untuk meraikan kejayaan semua SID (Shaklee Independent Distributors) seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.


Event Shaklee tak pernah tak best malah setiap yang hadir pasti cakap pada diri sendiri "Aku akan datang lagi event Shaklee" . Event sangat menarik, bersemangat, bertenaga dan penuh dengan aura positif daripada kisah kejayaan setiap individu. Jatuh bangun dalam membina bisnes akan dikongsikan sebagai inspirasi kepada yang hadir.






COD / POSTAGE DIJALANKAN SETIAP HARI







Customer yang berada luar daripada kawasan yang dinyatakan sebelum ni, jangan risau kerana postage masih dibuat samada pos sendiri atau klik je website Shaklee, Shaklee yang uruskan penghantaran kepada anda.


So jom yang mencari Shaklee untuk kawasan sekitar Manjung jangan segan-segan hubungi Intan. In Shaa Allah Intan bantu untuk berikan servis yang terbaik buat anda semua.


Whatsapp / Call : 013-5958175
📲www.wasap.my/60135958175/nakVitalize

Facebook: Intan Zairine
IG: IntanZairine 







No comments:

Post a Comment