Monday, October 9, 2023

MENGAPA SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE

  MENGAPA SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE


Best sangat ke vitamin Shaklee ni sampai saya tak pandang dah vitamin lain? Antara sebab utama kenapa saya memilih vitamin Shaklee. Baca entry ni sampai habis yer.


1- Kualiti 

👉Shaklee dikenali kerana sangat menjaga kualiti terhadap produk. Mereka menggunakan bahan-bahan semulajadi & proses yang ketat untuk memastikan produk mereka berkualiti tinggi.


2- Pendidikan Inovasi

👉Shaklee telah melakukan penelitian yang mendalam untuk menghasilkan produk. Shaklee juga ada ramai pakar & saintis hebat dunia dalam meneliti sesuatu produk dari awal sehingga penghasilannya.


3- Sejarah

👉Suplemen Shaklee sudah wujud sejak 100tahun yang lalu. Ini membuktikan bahawa suplemen Shaklee sangat-sangat hebat dan berkesan. Syarikat yang kukuh kerana telah bertapak lama di dunia.


4- Konsultasi dan Sokongan

👉Shaklee sering menyediakan sokongan pelanggan dan konsultasi yang membantu individu dalam memilih produk yang sesuai dengan keperluan kesihatan masing-masing.


Apapun setiap orang perlu dapatkan konsultasi dahulu sebelum mencuba suplemen Shaklee. Lagi lagi yang ada masalah kesihatan yang kronik.


Dapatkan dahulu khidmat nasihat pakar kesihatan (Doktor bertauliah) sebelum ambil suplemen Shaklee meskipun Shaklee sudah dibuktikan secara kajian klinikal SELAMAT, SEMULAJADI & BERKESAN.





No comments:

Post a Comment