Monday, April 10, 2023

BISNES ONLINE TERBAIK MALAYSIA

Bisnes online? Rasa semua kenal dan tahu je kan apa itu bisnes online. Zaman sekarang ni rata-rata kita semua nak mudah, cepat malas nak bersesak-sesak kat luar. Kadang tu takde masa nak membeli. Tau tau barang yang di order selamat je sampai di tangan.




Bisnes online merupakan perniagaan atas secara talian di dalam platform-platform yang berdaftar di mana penjanaan pendapatan dihasilkan menerusi atas talian. Antara platform yang menjalankan perniagaan atas talian ialah Shopee, Lazada, Ebay, Amazon, Tiktokshop (paling latest) dan lain-lain.

Ada yang memang 100% buat perniagaan online dan ada juga secara part time. Dengan keadaan zaman sekarang ni orang yang bekerja (makan gaji) pun tak terkecuali untuk jana pendapatan daripada bisnes online

Masalah kewangan antara penyebab utama orang melibatkan diri dalam bisnes online. Jom Intan nak share sikit artikel di bawah untuk lebih jelas.




Sumber sah: Harian Metro


KESAN APABILA MASALAH KEWANGAN BERLARUTAN

  • Tekanan perasaan
  • masalah rumahtangga
  • membuat pinjaman ahlong
  • muflis


Solusinya, jom Intan nak kenalkan satu BISNES ONLINE TERBAIK MALAYSIA. 

Bisnes ni terbuka kepada semua warganegara Malaysia yang berumur 18tahun ke atas. Lelaki atau perempuan. Pekerja kerajaan/swasta, pelajar. Suri rumah pun dialu-alukan untuk sertai tanpa was was. heeee...


KENAPA SHAKLEE DIPILIH SEBAGAI BISNES ONLINE TERBAIK MALAYSIA?


1- Shaklee adalah sebuah syarikat Multilevel Marketing(MLM) yang telah bertapak lama lebih dari 100 tahun. Ini menunjukkan bahawa shaklee sangat kukuh daripada segi pengurusan produk sehinggalah ke peringkat staf. 


2- Bisnes shaklee boleh dilakukan pada bila-bila masa sahaja. Tiada had limit untuk menjalankan perniagaan. Boleh dilaksanakan secara full time atau part time mengikut masa masing-masing.


3- Produk high demand yang sesuai untuk semua peringkat umur daripada kanak-kanak sehingga golongan emas. Pelanggan akan sentiasa akan repeat order kerana rasa lebih sihat dan cergas apabila consume suplemen shaklee. Banyak feedback yang diterima dan kajian klinikal juga menunjukkan bahawa sangat rendah golongan yang consume shaklee mengalami penyakit kronik.


4- Bisnes network marketing yang patuh syariah dan sangat adil. Setiap ahli shaklee dibayar bonus mengikut apa yang mereka usahakan. Usaha lebih dapat bonus lebih. Tak kurang bonus walau 1sen.


5. Unlimited income

-ni semua orang suka semakin banyak jualan yang dihasilkan, semakin banyak bonus yang korang bakal dapat. Semakin besar ahli di bawah anda yang bersama-sama korang untuk berbisnes, semakin banyak bonus yang korang bakal dapat.


Apa yang anda bakal dapat bila sertai kami?

3C

  • CASH
- Cash bonus ni terpulang kepada korang nak berapa sebulan. Dua angka, tiga angka, empat angka atau lebih. Semuanya terpulang kepada diri sendiri.

 Usaha lebih dapatlah lebih. Haaa gitu sifirnya. Berniaga online ni tak sama dengan makan gaji. Makan gaji dah pasti berapa kita dapat setiap bulan



**Bonus shaklee akan masuk terus ke dalam akaun setiap 15hb. Shaklee sendiri yang akan masukkan ke dalam akaun korang. Kadang sebelum 15hb dah masuk. Tak pernah lewat. Even setiap sen pun tak pernah salah. Best kan?


  • CAR BONUS
-nama je CAR BONUS tapi shaklee bagi dalam bentuk cash masuk dalam akaun. So terpulang kepada korang nak gunakan duit tu untuk apa. Nak beli kereta, rumah boleh. Nak simpan je taknak guna pun boleh. Payslip shaklee sangat laku yer kalau korang nak buat pinjaman untuk beli kereta dan rumah.

Ishhh best sangat kan BISNES ONLINE TERBAIK MALAYSIA ni? Jomlah daftar dengan Intan sekarang jangan fikir banyak lagi. RUGIIII.....!





**antara teammates Intan yang dah berjaya dapat CAR BONUS SHAKLEE


  • CONVENTION (dalam dan luar negeri)



**Latest oversea trip ke Switzerland. Ni gambar daripada Master team kami. Kalau nak cerita percutian Shaklee ni tersangatlah mewah mmg tak boleh imagine! Rasa orang kaya sangat! Layanan Shaklee pun superb!


**Master kami bergambar dengan CEO Shaklee Mr.Roger Barnet. Multibillionaire sangat humble orangnya

 

Nak share semua gambar memang tak muat page ni. Trip Shaklee tersangatlah best dan setiap satunya kita nak abadikan kenangan (bergambar). Taknak terlepas walau satupun.


 BAGAIMANA UNTUK SERTAI BISNES SHAKLEE ??

1- Daftar keahlian dengan harga RM35

ATAU

2- Buat pembelian SET RAHMAH SHAKLEE pada bulan ini dan secara automatik anda layak untuk join ahli SECARA PERCUMA!

Meh terus klik link untuk details

http://www.wasap.my/6013598175/nakJoinBisnes


Facebook: Intan Zairine
IG: IntanZairine 


#blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #manfaatprodukshaklee #produkshaklee2023 #kelebihanprodukshaklee #shakleemalaysia #pengedarshakleeserimanjung #vitamincantik #vitamincantikhargarahmah #vitaminmalaysia #vitamincantikselamat






1 comment: