Thursday, February 14, 2019

SIAPA SAYA?



Assalammualaikum semua. Thanks sudi spend time untuk baca blog intan. 

Saya Nur Intan Zairine Binti Zahar adalah Pengedar Shaklee terlatih dan berdaftar. Korang boleh call me Intan or kak ngah (family panggil kak ngah sbb anak no.2) Telah menjalankan biz Shaklee semenjak 2018 dan kini berusaha keras untuk mengukuhkan anak2 di bawah team Crystal Empire

Sebagai seorang leader, tugas saya adalah memastikan anak-anak didik saya sentiasa bermotivasi untuk berjaya dalam bisnes disamping memberikan coaching secara online mahupun offline. Kami juga menggunakan media sosial (fb live, whatsapp video call, telegram) sebagai medium perantara untuk memastikan ilmu/tips bisnes disampaikan secara langsung atau tepat. Saya masih bekerja di sebuah syarikat swasta di Perak tapi yakin bahawa Shaklee adalah bisnes yang terbaik untuk masa depan saya. In shaa allah sampai masa yang sesuai (target umur 40tahun) saya nak fulltime dalam bidang ini. Doakan yer semua!
 😀




BAGAIMANA TERJEBAK DENGAN SHAKLEE?

Intan mula kenal shaklee selepas merasai effect VIVIX yang Intan ambil selepas operate buang fibroid. Which that time Intan hanya fikir untuk cepat sembuh luka dalaman je sbb kt luar tak risau sgt sebab hanya 3 tebukan kecil je. So start search supplement apa yang paling sesuai. So start consume vivix dlm seminggu tu mmg dah rasa sgt kuat untuk berjalan. Bila batuk pun dah tak rasa sakit sgt and tak perlu nak pegang perut pun.



KEISTIMEWAAN BISNES SHAKLEE

Bisnes shaklee ni paling mudah and sesiapa sahaja boleh join. Samada bekerja, suri rumah, pelajar universiti / kolej, cikgu sekolah, pegawai kerajaan semua layak dan boleh join bisnes ni. Intan pun masih lagi bekerja tapi jadikan shaklee bisnes sebagai side income. Setiap 15hb bonus shaklee akan masukkan direct dalam akaun korang.

Korang juga akan diberikan ID Shaklee selepas pendaftaran dibuat dan boleh terus login masuk dalam website shaklee untuk order barang secara online atau korang boleh baca info-info terkini serta maklumat vitamin yang banyak dalam website tersebut. Mudah sangat kan?? Untuk korang yang first time join bisnes ni, korang tak perlu nak simpan stok. Korang just klik di website dan shaklee akan tolong korang untuk hantarkan pesanan customer terus ke alamat yang diberi. Just tunggu barang sampai.





CARA UNTUK MENDAFTAR

Korang boleh hubungi Intan untuk keterangan lanjut. In shaa allah Intan bantu korang untuk berjaya.


www.wasap.my/60132114820

*******************************************************************************************
Intan Zairine SID 1287688
No Tel : 013-2114820
Email : intan9100@gmail.com
Facebook : Intan Ariana
Instagram Shaklee: @shakleemanjung_intan
Instagram Youth : @intanzairine_skincare























No comments:

Post a Comment